info@drkowsari.com 88878763 021

زمان ورزش هوازی و تغذیه قبل آن

ورزش هوازی رو چه ساعتی انجام بدیم بهتره ? صبح ظهر کی ? و اینکه قبل تمرین یا بعدش ? چه مدتی باشه ?

بستگی به هدف داره, اما برای بهره برداری هر چه بهتر از اثراتش, تنوع بهترین راهکار است!

برای کسانی که هدفشان کاهش چربی بدن است:

صبح ناشتا برای چربی سوزی شاید بهترین راهکار باشد اما داشتن وعده پروتیینی زودجذب قبلش ضروریست تا هم به چربی سوزی سرعت بیشتری دهد و هم از ریزش عضله جلوگیری شود.

تایم بعدی مناسب پس از فعالیت ورزشی بی هوازی است, از جمله بعد بدنسازی. که جز گزینه های ایده ال جهت تسریع چربی سوزیست.

در سیستم های پیشرفته تر مثل سیستم اغتشاشی بین حرکات بدنسازی, فعالیت هوازی جاسازی میشود. که اثراتش در افزایش چربی و شوک دادن برای چربی سوزی بیشتر بسیار عالیست, اما توان اجرای حرکات بدنسازی کمتر میشود.

 

چی قبل ورزش هوازی بخورم که چربی بیشتری بسوزونم ؟ بعد ورزش هوازی چی بخورم, کربو بخورم یا پروتیین یا جفتشون؟

 

که عضلاتم ریزش نداشته باشه, از طرفی با چربی سوزی تداخلی نداشته باشه؟

 

خصوصا زمانیکه فرد به دنباله دوره های حجمه, هم از اینکه زیادی درصد چربیش بالا بره ناراحته و دوس داره هوازی بره, از سمتی دوس نداره با ورزش هوازی ریزش عضله داشته باشه و…

 

اینها سوالاتیه که خیلی اوقات ذهنمون رو درگیر میکنه, اما راهکار استفاده از چند مکمل دم دست و ساده, اما بسیار موثر در پاسخ به تمامه این سوالات:

 

* نیم ساعت قبل ورزش هوازی؛

 

۰.۳ میلیگرم کافیین به ازای هر کیلوگرم    +

۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیگرم عصاره چای سبز

(ترکیبی بینظیر, جهت کاهش اشتها, رهایش و متابولیسم چربی)

 

* حین ورزش

آمینوانرژی یا بی سی ای ای انرژی

(کاهش خستگی, افزایش چربی سوزی)

 

* بلافاصله بعد ورزش هوازی

۰.۴ گرم پروتیین وی ایزوله, یا ۰.۲ گرم آمینواسید به ازای هر کیلو گرم وزن بدن + ۲ الی ۵ گرم کراتین منوهیدرات.

(ریکاوری, سنتز پروتیینی)


Notice: get_currentuserinfo is از رده خارج شده است از نگارش4.5.0! به‌جای آن از wp_get_current_user() استفاده کنید. in /home/drkosari/domains/ifitplus.ir/public_html/wp-includes/functions.php on line 3893

نوشتن دیدگاه

11 + 17 =